W celu ustalenia kosztu konkretnej usługi wykonanej przez detektywa wskazany jest indywidualny kontakt i przedstawienie problemów i oczekiwać. W czasie dyskretnej rozmowy, klient wspólnie z detektywem podejmą decyzję jakie środki działania zostaną podjęte i jak będzie kształtował się koszt usługi.
Na końcową cenę wpływ ma wiele czynników i pomimo szacunkowych kosztów, zawsze określana jest indywidualnie.
Doświadczenie i znajomość branży sprawia, że możemy zaoferować wysoką jakość usług przy konkurencyjnych cenach. Tak staramy się dobrać podejmowane działania i środki by spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, również pod względem cenowym.
Wynagrodzenie zawsze zależy od tego, jak szeroki jest obszar działań, jak bardzo skomplikowana jest sprawa i jakie środki musi podjąć detektyw, aby osiągnąć założony cel.
Rozliczenie kosztów odbywa się za pomocą ryczałtu, który oznacza z góry określoną cenę, za daną usługę, lub na podstawie ilości godzin pracy detektywa. Działania operacyjne detektywi rozpoczynają po podpisaniu umowy oraz po wpłaceniu określonej kwoty zaliczki, która zazwyczaj stanowi połowę ustalonej wcześniej ceny. Po realizacji zadania i przedstawieniu klientowi raportu łącznie z dokumentacją fotograficzną, następuje wystawienie faktury końcowej.
Wszystkie podane ceny są cenami poglądowymi i mogą ulec zmianie. Cennik nie jest ofertą, zgodnie z rozumieniem przepisów Kodeksu Cywilnego.
Przed podejęciem decyzji o przyjęciu zlecenia, zawsze przedstawiamy klientom szczegółowe warunki i przewidywane koszty usługi. Zapewniamy indywidualne podejście i w sytuacji, gdy przewidywany koszt może ulec zmianie, zawsze informujemy o tym klienta.Obszar działania: obszar Dolnego Śląska, Jelenia Góra, Kowary, Karpacz, Szklarska Poręba, Zgorzelec, Lubań, Lwówek Śląski oraz kraj